دانلود مقاله وظایف و مسئولیت های آموزش و پرورش در تحقق تولید و اشتغال
نوشته شده توسط : آرش

وظایف و مسئولیت های آموزش و پرورش در تحقق تولید و اشتغال

نام فایل:دانلود وظایف ومسئولیت های اموزش وپرورش در تحقق تولید واشتغال تعدادصفحات:37 فرمت فایل:ورد

مقدمه

برای تحقق فرهنگ تولید و اشتغال باید منابع، سرمایه، نیروی کار و تجهیزات به نحوی به کارگیری شود که ضایعاتی نداشته باشد.و به همین دلیل نقش دستگاه تعلیم و تربیت در تولید و اشتغال را پرورش نیروی متفکر و کارآمد است به طوری که تولید و اشتغال باید تفکرش در آموزش و پرورش پایه‌ریزی شود.برای تحقق فرهنگ تولید و اشتغال باید منابع، سرمایه، نیروی کار و تجهیزات به نحوی به کارگیری شود که ضایعاتی نداشته باشد.

دانش آموزان باید بتوانند آموخته‌های خود را در زمینه کار استفاده کنند، روش استفاده مطلوب از سرمایه را بدانند و اولویت‌بندی را مدنظر قرار دهند. ما باید بتوانیم نیروی تربیت کنیم که از نظر خلاقیت و نوآوری سرآمد باشد. اگر متکی به خودمان باشیم و وابستگی‌ها را کم کنیم آسیب‌پذیری ما کمتر خواهد شد.از نظر کمی نیز آموزش و پرورش از سطح تماس زیادی برخوردار است. آموزش معلمان به عنوان نخبگان جامعه و آموزش دانش آموزان به عنوان کانون انرژی و موثر در خانواده یک ضرورت است.این مهم باید از دبستان و پیش دبستانی آغاز شود تا کودکان ما با این مهم آشنا شوند.

فایل سل فایل

 

دانلود





:: برچسب‌ها: مقاله وظایف و مسئولیت های آموزش و پرورش در تحقق تولید و اشتغال,دانلود مقاله وظایف و مسئولیت های آموزش و پرورش در تحقق تولید و اشتغال,دانلود رایگان مقاله وظایف و مسئولیت های آموزش و پرورش در تحقق تولید و اشتغال,دانلود فایل مقاله وظایف و مسئولیت های آموزش و پرورش در تحقق تولید و اشتغال,فایل مقاله وظایف و مسئولیت های آموزش و پرورش در تحقق تولید و اشتغال,وظایف و مسئولیت های آموزش و پرورش در تحقق تولید و اشتغال,مقاله در مورد وظایف و مسئولیت های آموزش و پرورش در تحقق تولید و اشتغال,تحقیق وظایف و مسئولیت های آموزش و پرورش در تحقق تولید و اشتغال,تحقیق در مورد وظایف و مسئولیت های آموزش و پرورش در تحقق تولید و اشتغال, ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: